Your cart is currently empty!
Regulamin
Regulamin Sklepu dla Produktów Cyfrowych i Usług Online
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oferującego produkty cyfrowe i usługi online, zwanym dalej „Sklepem”.
- Sklep prowadzony jest przez Milena Rogowska Melodia Kobiecej Natury z siedzibą os. Piłsudskiego 8/42 28-100 Busko Zdrój, NIP: 6551959693, REGON: 383166956.
- Kontakt z obsługą Sklepu możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@melodiakobiecejnatury.pl
- Usługi oferowane przez Sklep związane z detoksem, oczyszczaniem nie zastępują porad lekarskich, diagnozy ani leczenia medycznego a sprzedający nie odpowiada za efekt detoksu zakupionego przez sklep przeprowadzonego w ramach warsztatów online oraz na wyjazdach stacjonarnych, jest wyłączony we wszystkich przypadkach w zakresie odpowiedzialności za efekt.
- Sklep/ Sprzedawca korzysta z narzędzi Google Tag Manager, Google Analitycs, Meta Pixel, Mailer Lite, GoogleMeet, Youtube, Vimeo, Microsoft Clarity.
§ 2 Definicje
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.melodiakobiecejnatury.pl, za pośrednictwem, którego Klient może kupować produkty cyfrowe i usługi online.
- Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.
- Produkt online/cyfrowy– treści cyfrowe w formie plików, które mogą być pobrane przez Klienta po dokonaniu zakupu.
- Usługa online – usługa świadczona drogą elektroniczną, której realizacja następuje poprzez sieć Internet.
- Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie/w Sklepie lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę;
- Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;
§ 3 Warunki techniczne
- Do korzystania ze Sklepu niezbędne są: a. Urządzenie z dostępem do Internetu, b. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies, c. Aktywne konto e-mail.
§ 4 Składanie zamówień
- Zamówienia można składać przez całą dobę, przez cały rok.
- W celu złożenia zamówienia, Klient powinien:
a. Wybrać produkt cyfrowy lub usługę online, której zakupu chce dokonać,
b. Dodać produkt do koszyka
c. Wypełnić formularz zamówienia
d. Zapoznać się w ceną za wybrany produkt, w tym informacji o dodatkowych kosztach, jeśli takie wynikają ze składanego zamówienia
d. Zapoznać się z regulaminem, zaakceptować ten regulamin i zamówienie oraz dokonać płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności.
§ 5 Płatności i Cena
- Sklep umożliwia następujące metody płatności
a. Przelew bankowy, b. Przelew tradycyjny. Płatność kartą kredytową/debetową, c. Blik, d.) Systemy płatności elektronicznych oferowanych przez sklep: Przelewy 24 i PayPal
- Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia płatności.
- Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek Vat. Cena nie zawiera informacji odnośnie do innych kosztów, które klient zobowiązany będzie ponieść, a o których będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.
§ 6 Dostawa produktów cyfrowych i realizacja usług
- Produkty cyfrowe są dostarczane Klientowi poprzez udostępnienie linku do pobrania pliku lub poprzez przesłanie pliku na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
- Usługi online są realizowane zgodnie z opisem zamieszczonym na stronie Sklepu.
- Produkty online (szkolenia, masterclass, kursy, detoksy, konsultacje, Inicjacje)
Dostęp do produktu online zostanie udzielony klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 48 godzin po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
Produkt online będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub dostęp do Produktu online zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
W przypadku Produktu online takiego jak np. kursy/szkolenia/masterclass lub inne produkty online, w ramach, których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia.
Dostęp do produktu jest ograniczony czasowo, tak jak wynika to z Oferty.
- Grupa na Facebooku i inne platformy
W przypadku zakupu produktu, który mówi o dostępie do grupy online na Facebooku lub innej platformie, Klient dostanie przydzielony dostęp do tej grupy niezwłocznie, tj. nie później niż w dniu rozpoczęcia kursu, szkolenia, detoksu, programu online lub w terminie wynikającym ze specyfiki zakupionego Produktu.
Klient ma obowiązek przestrzegać regulaminu dostępnego na stronie Facebook, a także przestrzegać Regulaminu danej grupy.
Z uwagi na charakter platformy i możliwość dzielenia się przez Klienta swoim wizerunkiem oraz danymi wrażliwymi, Sprzedawca uwzględnił w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalenia wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta, co jest opisane w § 8 Dane wrażliwe i § 9 Wizerunek).
- Warsztaty/ Sesje / Webinary grupowe/Live grupowe
Szczegółowe informacje dotyczące powyższych usług znajdują się w Ofercie.
Wyżej wymienione formy grupowe mają zróżnicowany czas trwania, w zależności od Oferty i odbywają się zgodnie z harmonogramem.
Z uwagi na specyfikę grupowych sesji, zmiana harmonogramu sesji przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas grupowych sesji nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za zrealizowaną transmisję on-line zgodnie z harmonogramem.
W przypadku nieobecności podczas grupowych sesji, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do nagrania z konsultacji grupowych.
- Sesje indywidualne, w tym usługi/ konsultacje obejmujące 6 miesięczny cykl spotkań
Szczegółowe informacje dotyczące sesji indywidualnych znajdują się w Ofercie.
Sesje indywidualne zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.
Sesja trwa 2 godziny, o ile z Oferty nie wynika inaczej.
Klient może skorzystać z zakupionej sesji indywidualnej nie później niż w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub charakteru usługi (np. Pakiet sesji).
W przypadku sesji cyklicznych – 6 miesięcznych lub innych wymienionych w Ofercie o charakterze cyklicznym, kolejne daty spotkań są ustalane na pierwszym spotkaniu lub na bieżąco, w zależności jak ustalą pomiędzy sobą Sprzedający a Klient.
W przypadku w.w. sesji cyklicznej – klient może korzystać z sesji przez czas wskazany w Ofercie oraz z częstotliwością wskazaną w ofercie. Jeśli takowej nie ma wskazanej, sesje odbywają się nie częściej niż raz w tygodniu.
Pakiet sesji cyklicznych wygasa po zrealizowaniu wszystkich sesji wynikających z takiej usługi lub z upływem okresu, na który został zakupiony pakiet sesji, w zależności co nastąpi wcześniej.
Pakiety nie podlegają automatycznemu przedłużeniu.
Szczegółowe zasady korzystania z Pakietu sesji, w tym liczba sesji oraz zakres Pakietu określa Oferta.
Istnieje możliwość 2-krotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem zmiany jest odwołanie konsultacji najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu konsultacji. W przypadku nieodwołania konsultacji zgodnie z ww. zasadami, konsultacja zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić e-mailowo na wskazany w Regulaminie adres e-mail.
- Pozostałe informacje dotyczące produktów
Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji on-line lub sesji/ konsultacji najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wydarzenia/konsultacji, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin transmisji/sesji/ konsultacji.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z ważnych przyczyn w przypadku, gdy w ramach Produktu uwzględniającego sesje grupowe, liczebność grupy spadnie poniżej 10 osób. Sprzedawca może także zaproponować Klientowi skorzystanie z innego Produktu lub zaproponować podniesienie opłaty lub inny termin, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.
Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.
Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku, materiału lub dostępu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
Z Produktu Sprzedawcy ma prawo korzystać wyłącznie jedna osoba (o ile nic innego nie wynika z Oferty). W przypadku gdy Uczestnikiem ma być inna osoba niż Klient, Klient wskazuje to Sprzedawcy na etapie składania zamówienia lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia. W takim przypadku, Klient zobowiązuje Uczestnika do przestrzegania Regulaminu.
§ 7 Dostawa i realizacja usług wyjazdowych
- Usługi wyjazdowe tj.np. usługa holistyczny detoks – 7 dni są realizowane zgodnie z Regulaminem zamieszczonym na stronie Sklepu.
§ 8 Dane wrażliwe
- Z uwagi na specyfikę Produktów, w tym to, że Klient może w ramach korzystania z Produktów przekazać Sprzedawcy dane szczególnej kategorii/ dane wrażliwe, Klient jest świadomy tego, że przekazując w/w dane wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę do celów niezbędnych do realizacji Umowy zgodnie z Polityką prywatności. Sprzedawca odbiera w/w zgodę od Klienta.
§ 9 Wizerunek
- Klient jest świadomy tego, że wizerunek Uczestnika udostępniany w ramach transmisji on-line lub w ramach grupy na Facebooku, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy. W przypadku udostępniania wizerunku na platformie Facebook, Klient zobowiązany jest stosować się do Regulaminu Facebooka dostępnego na stronie Facebook.
- Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach platformy z materiałami/szkoleniami/kursami.
- Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub udostępnienie swojego wizerunku na platformie Facebook, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów dokumentacyjnych i edukacyjnych oraz do celów realizacji niniejszej Umowy.
- Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.
- Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
- Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób. W przypadku naruszenia ww. postanowienia, Sprzedawca, jak również inne osoby, których prawo do wizerunku zostało naruszone, mają prawo wystąpić z roszczeniem o zapłatę odszkodowania i/lub zadośćuczynienia w związku z ww. działaniem.
§ 10 Zawarcie Umowy i zasady współpracy
- Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
- Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
- W przypadku gdy termin pierwszej płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
- Pod pojęciem skutecznej płatności należy rozumieć uznanie płatności przez Pośrednika płatności lub zaksięgowanie przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
§ 11 Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wadliwego produktu cyfrowego lub nienależytego wykonania usługi.
- Reklamacje należy składać na adres e-mail: kontakt@melodiakobiecejnatury.pl
- Reklamacja powinna zawierać: a. Imię i nazwisko Klienta, b. Adres e-mail przypisany do zamówienia, c. Numer zamówienia, d. Opis problemu.
- Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
§ 12 Prawo odstąpienia od umowy
- Klientowi, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu, bez podania przyczyny.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
a. Dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta,
b. Świadczenia usług, jeżeli zostały one w pełni wykonane za wyraźną zgodą konsumenta.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub pocztą elektroniczną).
§ 13 Newsletter
- Dostęp do Newslettera możesz uzyskać:
nieodpłatnie – poprzez zapis do Newslettera i przekazanie Twojego adresu e-mail, imienia lub innych danych osobowych wymaganych w formularzu zapisu do celów marketingowych/handlowych
- W celu zapisania się do Newslettera i uzyskania dostępu do usługi/treści cyfrowej: podaj dane osobowe w ramach udostępnionego formularza zapisu, zaakceptuj Regulamin newslettera, potwierdź swój adres e-mail – w przypadku gdy na etapie zapisu wskazano konieczność potwierdzenia adresu e-mail (mechanizm double opt-in). Umowa na świadczenie usługi dostępu do treści cyfrowej zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą: wyświetlenia Klientowi potwierdzenia zapisania się do Newslettera.
- Dostęp do Newslettera, w tym do udostępnionych usług i treści cyfrowych jest udzielany niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że z Opisu Usługi wynika inaczej. W przypadku nieuzyskania dostępu, należy zgłosić ww. brak Usługodawcy.
- Rozwiązanie Umowy na świadczenie usługi dostępu do Newslettera, w tym na dostarczenie usługi i treści cyfrowej przez Ciebie może nastąpić w trybie natychmiastowym. W celu rozwiązania Umowy: kliknij przycisk „Anuluj subskrypcję”/ „Zrezygnuj z subskrypcji” lub przycisk analogiczny lub skontaktuj się z Usługodawcą.
§14 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.