fbpx

Regulamin

Regulamin Sklepu dla Produktów Cyfrowych i Usług Online

§ 1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego oferującego produkty cyfrowe i usługi online, zwanym dalej „Sklepem”.
  2. Sklep prowadzony jest przez Milena Rogowska Melodia Kobiecej Natury z siedzibą os. Piłsudskiego 8/42 28-100 Busko Zdrój, NIP: 6551959693, REGON: 383166956.
  3. Kontakt z obsługą Sklepu możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@melodiakobiecejnatury.pl
  4. Usługi oferowane przez Sklep związane z detoksem, oczyszczaniem nie zastępują porad lekarskich, diagnozy ani leczenia medycznego a sprzedający nie odpowiada za efekt detoksu zakupionego przez sklep przeprowadzonego w ramach warsztatów online oraz na wyjazdach stacjonarnych, jest wyłączony we wszystkich przypadkach w zakresie odpowiedzialności za efekt.
  5. Sklep/ Sprzedawca korzysta z narzędzi Google Tag Manager, Google Analitycs, Meta Pixel, Mailer Lite, GoogleMeet, Youtube, Vimeo, Microsoft Clarity.

§ 2 Definicje

  1. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.melodiakobiecejnatury.pl, za pośrednictwem, którego Klient może kupować produkty cyfrowe i usługi online.
  2. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
  3. Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupów w Sklepie.
  4. Produkt online/cyfrowy– treści cyfrowe w formie plików, które mogą być pobrane przez Klienta po dokonaniu zakupu.
  5. Usługa online – usługa świadczona drogą elektroniczną, której realizacja następuje poprzez sieć Internet.
  6. Oferta – propozycja sprzedaży zawierająca istotne elementy Produktu (m.in. opis produktu, indywidualna propozycja Sprzedawcy) przedstawiona na Stronie/w Sklepie lub udostępniona Klientowi indywidualnie przez Sprzedawcę;
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży określający zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień oraz zasad realizacji zamówień przez Sprzedawcę;

§ 3 Warunki techniczne

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne są: a. Urządzenie z dostępem do Internetu, b. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies, c. Aktywne konto e-mail.

§ 4 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać przez całą dobę, przez cały rok.
  2. W celu złożenia zamówienia, Klient powinien: 

a. Wybrać produkt cyfrowy lub usługę online, której zakupu chce dokonać, 

b. Dodać produkt do koszyka

c. Wypełnić formularz zamówienia

d. Zapoznać się w ceną za wybrany produkt, w tym informacji o dodatkowych kosztach, jeśli takie wynikają ze składanego zamówienia

 d. Zapoznać się z regulaminem, zaakceptować ten regulamin i zamówienie oraz dokonać płatności zgodnie z wybranym sposobem płatności.

§ 5 Płatności i Cena

  1. Sklep umożliwia następujące metody płatności 

 a. Przelew bankowy, b. Przelew tradycyjny. Płatność kartą kredytową/debetową, c. Blik, d.) Systemy płatności elektronicznych oferowanych przez sklep: Przelewy 24 i PayPal

  1. Realizacja zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia płatności.
  2. Cena jest ceną brutto i obejmuje wszystkie podatki wymagane przepisami prawa, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy Sprzedawca wskazał jednoznacznie, że cena jest ceną netto i należy do niej doliczyć podatek Vat. Cena nie zawiera informacji odnośnie do innych kosztów, które klient zobowiązany będzie ponieść, a o których będzie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

§ 6 Dostawa produktów cyfrowych i realizacja usług

  1. Produkty cyfrowe są dostarczane Klientowi poprzez udostępnienie linku do pobrania pliku lub poprzez przesłanie pliku na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.
  2. Usługi online są realizowane zgodnie z opisem zamieszczonym na stronie Sklepu.
  1. Produkty online (szkolenia, masterclass, kursy, detoksy, konsultacje, Inicjacje)

Dostęp do produktu online zostanie udzielony klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 48 godzin po zawarciu Umowy, z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

Produkt online będzie udostępniony w ramach Konta Użytkownika lub dostęp do Produktu online zostanie przesłany na podany przez Klienta adres e-mail z zastrzeżeniem postanowień poniżej.

W przypadku Produktu online takiego jak np. kursy/szkolenia/masterclass lub inne produkty online, w ramach, których materiały, z uwagi na specyfikę Produktu, nie są dostępne w całości niezwłocznie po zakupie, materiały te będą udostępniane systematycznie w kolejnych dniach kursu/szkolenia. 

Dostęp do produktu jest ograniczony czasowo, tak jak wynika to z Oferty.

  1. Grupa na Facebooku i inne platformy

W przypadku zakupu produktu, który mówi o dostępie do grupy online na Facebooku lub innej platformie, Klient dostanie przydzielony dostęp do tej grupy niezwłocznie, tj. nie później niż w dniu rozpoczęcia kursu, szkolenia, detoksu, programu online lub w terminie wynikającym ze specyfiki zakupionego Produktu.

Klient ma obowiązek przestrzegać regulaminu dostępnego na stronie Facebook, a także przestrzegać Regulaminu danej grupy. 

Z uwagi na charakter platformy i możliwość dzielenia się przez Klienta swoim wizerunkiem oraz danymi wrażliwymi, Sprzedawca uwzględnił w niniejszym Regulaminie także kwestie utrwalenia wizerunku oraz przetwarzania danych wrażliwych Klienta, co jest opisane w § 8 Dane wrażliwe i § 9 Wizerunek).

  1. Warsztaty/ Sesje / Webinary grupowe/Live grupowe

Szczegółowe informacje dotyczące powyższych usług znajdują się w Ofercie.

Wyżej wymienione formy grupowe mają zróżnicowany czas trwania, w zależności od Oferty i odbywają się zgodnie z harmonogramem.

Z uwagi na specyfikę grupowych sesji, zmiana harmonogramu sesji przez Klienta nie jest możliwa. Nieobecność podczas grupowych sesji nie stanowi podstawy do zwrotu wynagrodzenia za zrealizowaną transmisję on-line zgodnie z harmonogramem.

W przypadku nieobecności podczas grupowych sesji, Klient ma możliwość otrzymać dostęp do nagrania z konsultacji grupowych.

  1. Sesje indywidualne, w tym usługi/ konsultacje obejmujące 6 miesięczny cykl spotkań

Szczegółowe informacje dotyczące sesji indywidualnych znajdują się w Ofercie.

Sesje indywidualne zostaną przeprowadzone po wcześniejszym uzgodnieniu przez Klienta terminu ze Sprzedawcą drogą e-mailową i/lub poprzez udostępniony kalendarz on-line (w przypadku, gdy został udostępniony) – o ile nic innego nie wynika z Oferty.

Sesja trwa 2 godziny, o ile z Oferty nie wynika inaczej.

Klient może skorzystać z zakupionej sesji indywidualnej nie później niż w terminie 2 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, o ile nic innego nie wynika z Oferty lub charakteru usługi (np. Pakiet sesji).

W przypadku sesji cyklicznych – 6 miesięcznych lub innych wymienionych w Ofercie o charakterze cyklicznym, kolejne daty spotkań są ustalane na pierwszym spotkaniu lub na bieżąco, w zależności jak ustalą pomiędzy sobą Sprzedający a Klient. 

W przypadku w.w. sesji cyklicznej – klient może korzystać z sesji przez czas wskazany w Ofercie oraz z częstotliwością wskazaną w ofercie. Jeśli takowej nie ma wskazanej, sesje odbywają się nie częściej niż raz w tygodniu.

Pakiet sesji cyklicznych wygasa po zrealizowaniu wszystkich sesji wynikających z takiej usługi lub z upływem okresu, na który został zakupiony pakiet sesji, w zależności co nastąpi wcześniej.

Pakiety nie podlegają automatycznemu przedłużeniu.

Szczegółowe zasady korzystania z Pakietu sesji, w tym liczba sesji oraz zakres Pakietu określa Oferta.

Istnieje możliwość 2-krotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem zmiany jest odwołanie konsultacji najpóźniej na 48 godzin przed planowanym terminem i ustalenie nowego terminu konsultacji. W przypadku nieodwołania konsultacji zgodnie z ww. zasadami, konsultacja zostanie uznana za wykonaną. Zmiana terminu konsultacji powinna nastąpić e-mailowo na wskazany w Regulaminie adres e-mail.

  1. Pozostałe informacje dotyczące produktów

Sprzedawca z ważnej przyczyny zastrzega sobie prawo do odwołania transmisji on-line lub sesji/ konsultacji najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wydarzenia/konsultacji, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba, zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin transmisji/sesji/ konsultacji.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy z ważnych przyczyn w przypadku, gdy w ramach Produktu uwzględniającego sesje grupowe, liczebność grupy spadnie poniżej 10 osób. Sprzedawca może także zaproponować Klientowi skorzystanie z innego Produktu lub zaproponować podniesienie opłaty lub inny termin, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.

Sprzedawca informuje Klienta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń niezbędnych do zachowania zgodności Produktu z umową.

Jeżeli Klient nie może uruchomić udostępnianego pliku, materiału lub dostępu, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.

Z Produktu Sprzedawcy ma prawo korzystać wyłącznie jedna osoba (o ile nic innego nie wynika z Oferty). W przypadku gdy Uczestnikiem ma być inna osoba niż Klient, Klient wskazuje to Sprzedawcy na etapie składania zamówienia lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia. W takim przypadku, Klient zobowiązuje Uczestnika do przestrzegania Regulaminu.

§ 7 Dostawa i realizacja usług wyjazdowych

  1. Usługi wyjazdowe tj.np. usługa holistyczny detoks – 7 dni są realizowane zgodnie z Regulaminem zamieszczonym na stronie Sklepu.

§ 8 Dane wrażliwe

  1. Z uwagi na specyfikę Produktów, w tym to, że Klient może w ramach korzystania z Produktów przekazać Sprzedawcy dane szczególnej kategorii/ dane wrażliwe, Klient jest świadomy tego, że przekazując w/w dane wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę do celów niezbędnych do realizacji Umowy zgodnie z Polityką prywatności. Sprzedawca odbiera w/w zgodę od Klienta.

§ 9 Wizerunek

  1. Klient jest świadomy tego, że wizerunek Uczestnika udostępniany w ramach transmisji on-line lub w ramach grupy na Facebooku, może być przetwarzany przez Sprzedawcę, w tym utrwalany i rozpowszechniany do celów edukacyjnych, archiwizacyjnych oraz do celów związanych z realizacją Umowy. W przypadku udostępniania wizerunku na platformie Facebook, Klient zobowiązany jest stosować się do Regulaminu Facebooka dostępnego na stronie Facebook.
  2. Klient jest świadomy tego, że transmisje on-line mogą być nagrywane, a nagrania z transmisji mogą być udostępniane w ramach platformy z materiałami/szkoleniami/kursami.
  3. Klient – poprzez włączenie kamery podczas transmisji on-line (webinarów/spotkań on-line) lub udostępnienie swojego wizerunku na platformie Facebook, wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu transmisji on-line/przebiegu współpracy do celów dokumentacyjnych i edukacyjnych oraz do celów realizacji niniejszej Umowy.
  4. Przetwarzanie wizerunku Klienta/Uczestnika do celów marketingowych i promocyjnych wymaga odrębnej zgody.
  5. Wizerunek, o którym mowa powyżej, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób uczestniczących w transmisji on-line, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe z jego udziałem może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w ramach działalności Sprzedawcy. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
  6. Klient nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób. W przypadku naruszenia ww. postanowienia, Sprzedawca, jak również inne osoby, których prawo do wizerunku zostało naruszone, mają prawo wystąpić z roszczeniem o zapłatę odszkodowania i/lub zadośćuczynienia w związku z ww. działaniem.

§ 10 Zawarcie Umowy i zasady współpracy

  1. Regulamin oraz Oferta nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
  2. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
  3. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, dokonania skutecznej płatności oraz potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do realizacji z zastrzeżeniem postanowień poniżej.
  4. W przypadku gdy termin pierwszej płatności przypada po zawarciu Umowy, Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji Regulaminu przez Klienta i przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę.
  5. Pod pojęciem skutecznej płatności należy rozumieć uznanie płatności przez Pośrednika płatności lub zaksięgowanie przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.

§ 11 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku wadliwego produktu cyfrowego lub nienależytego wykonania usługi.
  2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: kontakt@melodiakobiecejnatury.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać: a. Imię i nazwisko Klienta, b. Adres e-mail przypisany do zamówienia, c. Numer zamówienia, d. Opis problemu.
  4. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

§ 12 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klientowi, który jest konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zakupu, bez podania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku: 

a. Dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, 

b. Świadczenia usług, jeżeli zostały one w pełni wykonane za wyraźną zgodą konsumenta.

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub pocztą elektroniczną).

§ 13 Newsletter

  1. Dostęp do Newslettera możesz uzyskać:

nieodpłatnie – poprzez zapis do Newslettera i przekazanie Twojego adresu e-mail, imienia lub innych danych osobowych wymaganych w formularzu zapisu do celów marketingowych/handlowych 

  1. W celu zapisania się do Newslettera i uzyskania dostępu do usługi/treści cyfrowej: podaj dane osobowe w ramach udostępnionego formularza zapisu, zaakceptuj Regulamin newslettera, potwierdź swój adres e-mail – w przypadku gdy na etapie zapisu wskazano konieczność potwierdzenia adresu e-mail (mechanizm double opt-in). Umowa na świadczenie usługi dostępu do treści cyfrowej zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą: wyświetlenia Klientowi potwierdzenia zapisania się do Newslettera.
  2. Dostęp do Newslettera, w tym do udostępnionych usług i treści cyfrowych jest udzielany niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że z Opisu Usługi wynika inaczej. W przypadku nieuzyskania dostępu, należy zgłosić ww. brak Usługodawcy.
  3. Rozwiązanie Umowy na świadczenie usługi dostępu do Newslettera, w tym na dostarczenie usługi i treści cyfrowej przez Ciebie może nastąpić w trybie natychmiastowym. W celu rozwiązania Umowy: kliknij przycisk „Anuluj subskrypcję”/ „Zrezygnuj z subskrypcji” lub przycisk analogiczny lub skontaktuj się z Usługodawcą.

§14 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.